Asigurare RCA Citroen C1
Citroen C1 este un automobil din clasa mini produs de constructorul francez Citroen. A fost conceput ca o parte a proiectului B-Zero de Peugeot Citroen intr-un joint-venture cu Toyota. Peugeot 107 este identic cu C1 exceptand spoiler-ul din fata si farurile din fata si din spate, in timp ce Toyota Aygo este mai diferita dar in mod evident, similara.
Toate sunt construite la cele mai noi uzine ale TPCA joint-venture (Toyota Peugeot Citroen Automobile), în orasul de Kolin, Republica Ceha.
Masinile au 4 locuri si sunt disponibile in varianta hatchback cu 3 sau 5 usi . Caroseria a fost conceputa de catre Donato Coco.
Producator Toyota Peugeot Citroen Automobile
Productia 2005-prezent
Asamblarea Kolin, Republica Ceha
Clasa mini Tip caroserie hatchback cu 5 si 3 usi
Tractiune fata
Motor de 1.0 L 1KR FE-I3 (68 CP)
1.4 L diesel I4 dv4 (55 CP)
Transmisie manuala cu 5 viteze
5 trepte "SensoDrive"
Ampartament: 2340 mm (92.1 in)
Lungime 3435 mm (135.2 in)
Latime 1630 mm (64,2 in)
Inaltime 1468 mm (57,8 in) Greutate 1,775 lb (805 kg)
Similar Peugeot 107
Toyota Aygo
Designer Donato Coco
Motorizare
Motor pe benzina
Model Motor Cilindree Putere Cuplu 0-100/km,s Viteza maxima Note Emisii CO2 (g/km)
1.0i 12V
I3
998 cc 68 PS (50 kW; 67 CP) @6000 rpm 93 N•m (69 lb•ft) @3600 rpm 13.7 98 mph (158 km/h) 106
Moto diesel
Model Motor Displacement Putere Cuplu 0-100/km,s Viteza maxima Note Emisii CO2 (g/km)
1.4HDi 8V
I4 1398 cc 55 PS (40 kW; 54 CP) @4000 rpm 130 N•m (96 lb•ft) @1750 rpm 15.6 96 mph (154 km/h) 109
Consumul in oras este aproximativ 7% iar in afara localitatii aproximativ 4l/100km.
Constructia e destul de solida, dar in interior unele plastice par ieftine.
Pentru pasagerii din fata spatiul este destul de mare, insa nu se poate spune acelasi lucru si despre locurile din spate.
C1 impresioneaza cu siguranta in oras, unde combinatia dintre motor, schimbarea treptelor de viteza, si directia precisa il face sa se strecoare foate usor in spatii inguste. In afara zonelor urbane, zgomotul vantului se aude destul de tare, automobilul nefiind foarte bine izolat. Motorul pe benzina este excelent, si mai putin zgomotos fata de cel diesel.
Este usor de condus si de parcat iar costurile de intretinere sunt mici insa este zgomotoasa la viteze mari iar suspensia este rigida.