Asigurare RCA Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat B6 a debutat la Salonul Auto de la Geneva in martie 2005, si a fost lansat in Europa in vara anului 2005.Passat B6 nu mai are aceeasi platforma ca modelul echivalent Audi (Audi A4), si este in schimb, bazat pe o versiune cu ampatament lung a platformei utilizate de Golf a cincea generatie si echivalentul sau sedan, a cincea generatie Volkswagen Jetta. Se poate observa prin urmare, o revenire la un motor transversal in comparatie cu motorul longitundinal de la predecesorul sau.
Passat B6 facelift a fost conceput de Klaus Bischoff si de Walter de Silva, si a fost prezentat la Paris Motor Show in septembrie 2010. Desi desemnat "B7", masina nu este un model complet nou.Facelift-ul a dus la unor elemente de design exterior. Greutatea, inal?ime si latime sunt neschimbate de la Passat B6, in timp ce creste in lungime 4 mm. Noile caracteristici includ un sistem de detectare a oboselii si un sistem automat de "franare de urgenta".
Interiorul prezentat modificari minore de detaliu fata B6, desi tabloul de bord de ramane neschimbat.
Producator Volkswagen
FAW-Volkswagen (FAW-VW) ca Magotan
Alt nume Magotan Volkswagen, Volkswagen Variant
Productia 2005-2010
Asamblarea Emden, Germania
Mosel / Zwickau, Germania
Aurangabad, India (CKD)
Luanda, Angola (VW / Ancar)
Solomonovo, Ucraina (Eurocar)
Clasa masina de familie
Tip caroserie sedan cu 4 usi
break cu 5 usi coupe cu 4 usi (Passat CC)
Tractiune fata, integrala 4motion
Platforma Volkswagen Group A5 PQ46
Motor
Motoare pe benzina:
1.4 L I4 TFSI
1.6 L I4
1.6 L I4 FSI
1.8 L I4 STI
2.0 L I4 FSI
2.0 L I4 STI
3.2 L VR6 FSI
3.6 L VR6 FSI;
Diesel:
1.6 L TDI I4
1,9 l TDI I4;
2.0 L I4 TDI;
CNG / benzina bivalent:
1.4 TSI EcoFuel L I4 GNC 122 CP (90 kW, 120 CP) (planificat / a prezentat 12/2007)
Transmisie manuala cu 5 viteze,
manuala cu 6 viteze,
automata 6 viteze DSG
Distanta dintre axe: 2709 mm
Lungime: sedan: 4,765 mm
break: 4,774 mm
Latime 1,820 mm
Inaltime: sedan: 1,472 mm
break: 1,517 mm
Similar Audi A3
SEAT Leon
SEAT Toledo
SEAT Altea
Skoda Octavia
Volkswagen Golf / Rabbit / GTI,
Volkswagen Jetta
Volkswagen Passat CC
Designer Robert Lešnik [1]
Ddirectia e precisa, suspenisia adaptabila absoarbe destul de bine denivelarile, se comporta relativ bine la viteze mari.
Spetiul inteior e foarte generos atat in fata cat si in spate, iar scaunele incalzite isi fac treaba foarte bine insa dupa cateva ore devin incomode. Este o masina foarte bine izolata fonic iar materialele interioare sunt de calitate cu exceptia plasticului din zona inferioara a bodului.
Cutia de viteze nu e bine etajata iar sistemul audio e foarte prost si sensibil.